La Fundació Cim d’Estela considera l’estudi de la música com una de les seves tasques principals. La música potencia moltes competències que contribueixen al desenvolupament cognitiu dels nens i nenes. El desenvolupament de les capacitats artístiques i la motivació per la música milloren la creativitat, el pensament crític, l’hàbit de treball, l’empatia i moltes altres habilitats.
Des de l’Escola de Música oferim la possibilitat d’aprendre música tot adaptant les classes a uns horaris que en possibilitin l’aprenentatge dins de l’escola. Els objectius són que aprenguin a estimar la música i el fet d’expressar-la i crear-la; gaudeixin compartint-la, escoltant-la i respectant la producció dels companys i creixin en la formació musical i personal mentre evolucionen i progressen en la pràctica de l’instrument.
Les activitats estan pensades perquè es puguin començar a qualsevol edat i en qualsevol moment del curs i perquè, adaptant-les a cada nivell, tinguin continuïtat fins al final de l’escolaritat.
Activitats
Escola de música | p4 | p5 | 1pri | 2pri | 3pri | 4pri | 5pri | 6pri | 1sec | 2sec | 3sec | 4sec | 1bat | 2bat |
Taller de músics | • | • | • | • | • | • | • | • | • | • | • | • | • | • |
Piano | | | • | • | • | • | • | • | • | • | • | • | • | • |
Violí | | | • | • | • | • | • | • | • | • | • | • | • | • |
Viola | | | • | • | • | • | • | • | • | • | • | • | • | • |
Violoncel | | | • | • | • | • | • | • | • | • | • | • | • | • |
Baix elèctric | | | • | • | • | • | • | • | • | • | • | • | • | • |
Guitarra | | | • | • | • | • | • | • | • | • | • | • | • | • |
Guitarra elèctrica | | | • | • | • | • | • | • | • | • | • | • | • | • |
Guitarra en grup | | | | | | | | | • | • | • | • | • | • |
Bateria | | | | • | • | • | • | • | • | • | • | • | • | • |
Flauta travessera | | | • | • | • | • | • | • | • | • | • | • | • | • |
Saxo | | | • | • | • | • | • | • | • | • | • | • | • | • |
Clarinet | | | • | • | • | • | • | • | • | • | • | • | • | • |
Cant modern | | | | | | | • | • | • | • | • | • | • | • |